sábado, 1 de noviembre de 2008

#360 Det är vid sådana här tillfällen andra ringer sina föräldrar

Klockan är 21:00 jag har redan sovit i två timmar. Det känns som om att jag börjar gå tillbaka till barndomen och går och lägger mig tidigt. Men det kanske är bra att öva. Min kille vill tydligen ha barn.

Igår köpte jag en bake-up-pizza på ICA som ligger i mitt hus. Då tittade hon i kassan lite sorgligt på mig. De tsyntes nog att mascaran hade kletat lite och jag har lust att hoppa upp på kassan, slita henne i håret och skrika >OKEJ FUCKER, JAG ÄR ENSAM IKVÄLL.< det gjorde jag inte. Jag betalade min pizza för 22,90 och sen gick jag upp och satte på gasugnen som bränner allt i botten.

Det är vid sådana här tillfällen andra ringer sina föräldrar. Jag sätter på Johnossi.

Idag gick jag ner till ICA och såg inte mycket fräschare ut, men jag köpte i alla fall Cola Light och då tänkte hon nog lite att jag kanske, kanske, skulle gå, eller till och med, ha fest. Hon hade fel. Jag behövde bara colan så att jag skulle orka städa knarkarkvarten. Det ser förjävligt ut.

Men ett hem vittnar tydligen om ägarens sinne. Ingen smickrande syn med andra ord.

Nu skall John, Ossi och jag har party med smärtan och städa här. I Stockholm. En fredag.

No hay comentarios.: