miércoles, 5 de noviembre de 2008

Kändis-spaning

Idag föreslogs det att jag och Calle Schulman skulle bli vänner på Fejjan. Jag tackade nej. Han är lite för kort. Så att säga.

I förrgår när jag handlade världens mesta mat för att vara en god hemmafru och förbereda mig på någon slags tvåsamhet gick jag rakt in i Ann Söderlund- Bie. Jag älskar henne. Hon är fantastisk. Hon hade löst hängande jeans, men ajg tvekar på att det var boyfriend-trenden, utan snarare snygg mamma på söder med vackert hårsvall.

Sen dagen efter tog jag en sväng på Awsome Rags, och gick rakt in i Belinda Olsson, och förutom att vara namne med Belinda Carlise är hon också fantastiskt snygg. Och hon pratade så vettigt med sina barn. "Jag hatade också min mamma när hon sa så, men nu är det så."

Så helt enkelt, de senaste dagarna har nog fått mig att förstå att jag, innan någonting annat måste komma på vilken sorts mamma jag tänker vara. Det är i och för sig inte speciellt nödvändigt att göra det just nu, med tanke på tiden och situationen jag är i. Men i alla fall.

En kombo av Belinda och Ann kanske. Det vore toppen.

Idag prommenixade Tommy Nilsson utanför min dörr och jag nickade trevligt till Teodor Jensen på Medis tunnelbanestation. Han var helt klädd i svart och jag hade mascara under ögonen.

No hay comentarios.: