lunes, 24 de septiembre de 2007

IQ

När jag första gången lästa Anna Flytströms krönika i City Göteborg skrattade jag så att pizza-sallads-iten jag hade i munnen landade alldeles för nära min pojkväns tallrik.

Den var så tråkig och osammanhängande. Men när jag nu letar upp den på nätet hittar jag den röda tråden, och ser att de har bytt rubrik. Vad hände? Var det jag som inte kunde läsa, jag som var så extremt hutlöst hungrig att jag inte kunde läsa mellan raderna?

Jag tror att de har fixat till den inför nät-publiceringen. Eller så är min intelligens högre nu än innan. Det tror jag på. Stenhårt.

1 comentario:

Unknown dijo...

Hej Emerenzia!
Vad trevligt att du läser mina krönikor... håller med om att den var lite väl rörig, var jäkligt trött när jag skrev den. Sorry. Den veckan innan om Håkan är mycket bättre.
Kram Anna