lunes, 16 de junio de 2008

Fotboll & Hultsfred

Efter Hultsfred.

Jag kan fortfarande inte förstå att det har gått så dåligt- att det var så dåligt.

Under hela helgen hände några få roliga saker.
Johnossi spelade
Robyn spelade
Håkan spelade
Joel spelade

och att vi var ett trevligt gäng.

Resten var faktiskt inte speciellt upplyftande. Hultsfred går back igen, Where The Action Is verkar ha varit roligare och det haglade i storlek enkronor.

Och jag kom påå mig själv med att längta hem mycket, riktigt mycket. Så mycket att det var det enda Albin och jag pratade om på vägen hem. Hur mycket vi längtade hem. Det och Zlatans storhet. Jag har satsat pengar på Zlatan. 50 kronor.

Mitt EM-tips i Kalle von Halls tips-runda ser ut såhär:
Holland vinner
Zlatan viner skytteligan
Sverige kommer 2a i gruppen.

Sluta skratta.

No hay comentarios.: