domingo, 8 de junio de 2008

Gamet.

Jag försöker skriva om Jonas. JG. Grisflinten. Drygheten personifierad. Jonas Lundqvist. Bad Cash-trummisen. You name it.

Hur som så komemr jag inte längre än till rövslickeriet.

Hittills låter det typ såhär:
Folk verkar tycka att Jonas är dryg. Det tyckte jag också förut. Nu tycker jag ganska mycket om honom. Han är ganska kall. Ungefär som jag ibland. Därför gillar jag honom. Men jag förstår att vissa tycker att han är dryg. Eller det gör jag inte. Eller jo. Men jag håller inte med. Jag gillar honom.

I övrigt har jag spenderat helgen med Joel och Truls. Joel fyller snart fyra och Truls har nästan precis passerat ett sträcket. Idag sa Joel att min pappa nog sällan får kramar. Sen kramade han min pappa hårt. Och skrattade. Det är bekymmerslöst att umgås med dem. De skrattar och gråter om vartannat.

No hay comentarios.: