lunes, 14 de julio de 2008

Ligga för pengar, sova i Vasaparken, det händer grejjer i Stockholm

För att vänja mig. För att vänja mig.

För att vänja mig åkte jag till Stockholm, packade upp min väska och spred ut mig på Odengatan. Fick min första post till Odengatan, tog min första taxi till Odengatan. Solade för första gången på Långholmen. Satt ensam på Debaser för första gången.

Fifi-Joy och jag fick ett erbjudande om att vi skulle få en lägenhet vid Hötorget, men en lite hake. Killen ville ha sex. Så nu skall jag få köpa en på Östermalm istället. Det gurglar lite roligt i halsen när jag säger det, eftersom jag försöker dölja ett skratt.

Efter veckans kanske bästa kväll, åja, näst bästa, efter nekat inträde på Spyan och efter alldeles för mycket alkohol på F12, somnade Taitor (ja, han hade ett jättekonstigt namn, som jag inte alls vet hur det stavas, inte ens uttalet fick jag rätt) och jag i Vasaparken, utelåsta.

Och jag gjorde allt för att vänja mig. Det blir nog bra på Berghs skall vi se, det ordnar sig nog.

No hay comentarios.: