jueves, 3 de julio de 2008

Stackars, Stackars mina vänner, varenda kotte som jag känner.

Igår måste jag ha varit som ett hemskt myggbett.

Det är nog ganska ofta jag är likt ett myggbett, kliande, irriterande och lämnar en ful skorpa efteråt.

Beata insisterade på att vi skulle dricka rosé. Jag tvekade, men gav efter eftersom det skulle vara den första Sex & The City-liknande kvällen på allt för lång tid. Så det blev inte ett glas, det blev en flaska, två flaskor, mer glas, en öl, två öl, ett glas till. När vi hade gjort hela stan och sett en hemsk konsert kändes livet inte så värt att leva längre och jag gick vidare.

Nu har jag hunnit somna under ett arbetsgrupps-möte, dricka två lite vatten, äta 10 halstabletter och maila Calle kanske 15 gånger.

Idag eniroade jag Fiona det finns en till Fiona Fitzpatrick i den här världen. Det betyder konkurrens och jag tror inte att det är speciellt bra med konkurrens det brukar leda till utarmning av resurser. Och det vore tråkigt.

No hay comentarios.: