sábado, 5 de enero de 2008

Ett foto från svurna tider

How shall I put it?
You've hurt me again.

Jag är inte den som skall prata egentligen, jag vet att jag gjort det värsta som någon kunnat göra dig, jag har skrivit om det innan, om valet jag gjorde, och valet jag grubblar över.

Vi sa alltid, att om jag någonsin gjorde någonting mot dig, skulle vi vara even. Eftersom du innan sårat mig. Jag lovade dig, dyrt och heligt, att det adrig skulle bli så, ändå sitter jag här, år 2008 och vet att jag gjort dig mer illa, än vad någon antagligen gjort innan.

Jag har skivit så rop på hjälp, men de har aldrig nått dig.

Men att se dig, ge bort någonting som en gång var vi. Det svider. Och det kliar. En klåda som liksom biter sig fast och inte försvinner.

Jag vet att jag sårade dig.

No hay comentarios.: