lunes, 14 de enero de 2008

Favorit i Repris. Plättar och Lösbröst

Plättar och lösbröst.
Skrivet: 28 september kl. 23:43

Hjärtat bultar, pulsen stiger, luften försvinner, yrseln kommer smygande. Nej, jag är inte kär. Det kallas för ångest. Panikångest. Dödsångest.

Jag är inte en deprimerad jävel, jag är ingen sån som skär sig i armarna och knaprar piller dagarna i ända. Jag är är en fighter, en som står upp och skriker, men ibland smäller även min värld ihop.

Livet blir vad du gör det till, och mitt liv skall bli ett paradis. Jag tänker bli drottning över världen, slå alla med häpnad och hämnas livet innan detta. Jag tänker stå upp, rak i ryggen och sluta skämmas för den jag var. Och fortfarande är. Dock kom jag till insikt idag, jag kommer inte någonstans utan ett par fläkiga tuttar.

Jag måste först samla ihop pengar till ett par boobies, om inte min snortajta farsa kan sponsra mig med dem, dock tror jag att det går emot hans principer. När tuttarna är fixade blir det dags att börja jobba. Då skall jag dra in pengarna till mig och min familj, som kommer bestå utav en känd fotbollsspelare, eller fördomsfri musiker, och ett litet kid. Och en chihuahua. Allt till försäljning i en plastförpackning.

Livet som 18 åring är tufft, du är för ung för de riktigt trevliga festerna, men för gammal för att hänga på ungdomsgården (vilka nu enbart hushåller kid som säger "Dü vet") jag söker min plats i samhället och jag kommer ingenstans. Jag fikar på popkafé, shoppar på NK, hänger med reggaehoror och b-bois som svänger sina asses på dansgolvet, men jag står där med mina plättar och försöker vicka på beståndsdelarna i takt med musiken somtidigt som snusktidningsredaktörer klänger på min alldeles för proportionella kropp (i alla fall för att klara mig undan att posera bredbent i deras tidningar).

Allt handlar om Pengar och Sex, jag är inte vidare bra på något utav det, vad jag vet. jag fyndar billig öl och ser på SEX and the City. Thats me, men jag skall bli bättre, jag skall, för att lyckas i livet (som vi redan gått igenom ikväll, se ovan) lära mig att sära på benen inför fotografer och 40-åriga blonderade gubbar, och samtidigt pluta sexigt med mina Angelina Jolie-läppar. Dags för lite träning friends!

/Over and out with love. M.

No hay comentarios.: