martes, 29 de enero de 2008

Freddie och jag.

En gång i tiden önskade jag mig Fredrik Strages bok Fans det var när jag fortfarande ville impa med att ha läst böcker som alla andra på gymnasiet snackade om. Samma år önskade jag mig även Bibeln. Jag fick inge av de böckerna i varesig julklapp eller födelsedagspresent.

Men jag är fortfarande lite smått intresserad utav Strage, får en riktigt konstig känsla utav honom.


Så på tal om Fredrik Strage tänkte jag jämför mig själv med Marie Sernholdt, för att hon hade sån hemsk outfit på sig på P3guld 2007.

Marie:
KLÄDER

Sneakers: Adidas
Jeans: Cheap Monday
T-shirt Majestic
Underkläder: Spoylt

ACCESSOARER
Väska: Marc Jacobs
Plånbok: Gucci
Solglasögon: Stella McCartney
Klocka: Fendi

TEKNIK
Mobiltelefon: Sony Ericsson
Tv: Thomson
Stereo: Sony

BADRUM
Tandkräm: Pepsodent
Tvål: Victoria´s Secret
Hårprodukt: S Factor Smoothing Lusterizer
Huvudvärkstablett: Alvedon
Doft: Voluspa Linden Blond Tabac
Hudkräm: LDB
Schampo: S Factor
Balsam: Victoria´s Secret

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: San Pellegrino
Vin: Sancerre
Bröd: Mammas hembakade
Choklad: Ljus

HEMMA
Säng: Hästens
Lakan: Hästens
Espressomaskin: Har ingen men är sugen på en Nespresso
Kylskåp: Miele
Porslin: IKEA

FÄRDMEDEL
Bil: Har körkort men ingen bil
Flygbolag: SAS
Taxibolag: Taxi Stockholm

MEDIA
Magasin: ELLE
Tv: E!
Dagstidning: Köper båda
Sajt: www.youtube.com

ÖVRIGT
Frisörsalong: Toni & Guy
Bank: SEB
Cykel: Kronan
Bensinstation: Statoil

Jag
KLÄDER
Sneakers: Converse/Adidas
Jeans: Cheap Monday
T-shirt: Mammas gamla Hanes/ Eller Momgu
Underkläder: Lindex

ACCESSOARER
Väska: Mulberry
Plånbok: Fransk
Solglasögon: Ray Ban
Klocka: Tritoni

TEKNIK
Mobiltelefon: Sony Ericsson
Tv: Sony
Stereo: Ipod

BADRUM
Tandkräm: Eldorados 7krs
Tvål: Eldorados 5 krs
Hårprodukt: -
Huvudvärkstablett: Naproxen
Doft: Gucci Rush
Hudkräm: Eldorados 15krs
Schampo: Eldorados 9kr
Balsam: Eldorados 11kr

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: LOKA-hallon
Vin: Lindemans
Bröd: Det som Hanna på jobbet köper på Pour Bon
Choklad: -

HEMMA
Säng: IKEA bäddsoffa (snart en riktig säng)
Lakan: Ärvda
Espressomaskin: Bryggare från BarCentro
Kylskåp: Whirpool
Porslin: IKEA

FÄRDMEDEL
Bil: Har bil men inte körkort
Flygbolag: KLM
Taxibolag: Mini Taxi

MEDIA
Magasin: Agent X9/Bang
Tv: SVT
Dagstidning: Vad jobbet erbjuder
Sajt: www.djungeltrumman.se

ÖVRIGT
Frisörsalong: Iranskan vid gymnasiet
Bank: SEB
Cykel: PEAK
Bensinstation: Har nog alltid varit en Norsk Hydro tjej.

Jaha, det var ju roligt det.

No hay comentarios.: