domingo, 13 de enero de 2008

Någon på MTV har glömt att stänga av REPEAT.

Sure, MTV har ju förlorat sin status och allt blablabla, sen han Shire kom in kan man ju fnissa lite fint i alla fall. Och ja, jag minns när man kunde se nyheter på MTV som handlade om riktiga saker, typ Kurt Cobains självmord, och inte Brittans trasiga nylonstrumpisar.

Men jag tycker fortfarande om att ha på MTV i bakgrunden, av någon anledning. Ibland spelar de ju en låt som har en fin slinga som jag bara måste ha. Då kan jag skriva upp namnet på låten och hitta den.

Men just idag- jag har suttit med MTV som enda sällskap sen kl 13:30 ungefär, och nu har de spelat nästan alla låtar två gånger. Känns lite trist och inte så nytänkande.

Och det värsta är att det känns som att P3 gått samma öde till mötes.

No hay comentarios.: