jueves, 27 de marzo de 2008

Alf Alf Alf

Är fortfarande helt övertygad om att jag hört det förut, någonstans ifrån, och jag blandar inte ihop det med Emil Jensen, nej.

http://www.myspace.com/alfofsweden

Och jag tänkte starta min bröst-blogg igen, men i light-version, en kortis varje dag. Om hur de känns eller verkar må. Det blir nog fint.

And, I'm yours to keep if you want to.

KL 10:14
Myspace-spelaren fungerar inte. Inget Deportees för mig just nu med andra ord.

Och om brösten:
De blir definitivt större av ppiller. Jag vet inte om jag trivs med det heller. Och jag försökte ha på mig en BH med bygel häromdagen, men det skaver bara och ger mig blåmärken.


KL 16:53
Jag skall inte gå hem snart. Det känns inte speciellt oroväckande egentligen, utan mer behagligt, jag vet att jag inte kommer vara ensam hemma så länge, utan jag kommer nästan bara komma hem och lägga mig.

No hay comentarios.: