lunes, 14 de abril de 2008

Om jag hade varit född en annan tid...

Pauline tog fina foton från konserten i lördags, jag önskar att jag hade gått ner på ståplatsen och stått och svettats mellan alla poptjejerna. Men det gjorde jag aldrig. Istället gick vi efter 2,5 timmar av beundran till Heaven23.

Och det är en gube med en liten snopp på TVn nu, undra hur det hade varit om alla gått runt nakna hela tiden, hade nog varit extremt jobbigt att se all lös hud på alla hela tiden. Måste vara jätteäckligt. Som tanterna på Valhalla som slänger brösten över axeln för att skrubba i vecket. Mina bröst är till och med för små för BH med bygel. Och jag trivs med det. Det gör att jag kan gå och springa hur långt som helst utan att få ont. Som i söndags. Vi gick över en mil.

Mannen på TVn har en minimal stringtrosa på sig, jag har aldrig förstått den grejjen. Varken på tjejer eller killar. Det verkar högst obekvämt.

Dagens lista:
Skriva Folke intervjun, det är svårt när intrycken fortfarande liksom snurrar runt i huvudet.
17de: Joel Alme, jazzhuset
18de: Caesars, Storan
24de: Kidman, Mattias Hellberg och jag, Klara. KAMERA, Sticky

No hay comentarios.: