lunes, 5 de mayo de 2008

Cry, cry, cry

Nu springer jag snart förbi ditt fönster, blundar och försöker minnas doften.

Det är underbart med minnen, även om vissa får det att liksom sticka i bröstet.

Min farbror bor i en lägenhet i Linné, de har en fin tavla i matsalen som jag vill ärva. Det kommer jag nog aldrig att göra.

Min farbror ringde mig när jag skrivit min krönika om min skolgång, han frågade hur jag mådde, han frågade hur min pappa mådde. Och han förebrådde mig för att jag gått ut i pressen utan att prata med släkten. Jag kände mig som om Angelina Jolie pratat om en graviditet med HELLO MAGAZINE! Innan hon berättat om det för Brad. Men så var inte läget riktigt, eller nästan.

Nu skall jag gå ut och springa, snart utanför ditt fönster. Dina blommor börjar sloka lite.

No hay comentarios.: