domingo, 25 de mayo de 2008

Att dejta via dejtingsidor.

Jag är så mätt.
Jag är så mätt.
Jag är så mätt.

Idag bjöd jag på våfflor. Jag hade bjudit in säkert 102 personer på Facebook. De enda som var hungriga var the famous 4 från igår.

Linnea är en av mina äldsta kompisar, vi har badat morgonbad nakna på morgonen varje sommar sen vi var 13, och vi var kära i ett syskonpar när vi var typ 16. Linnea och jag har ständiga kärlekstroubles- eller inte ständiga, men de brukar komma samtidigt. Nu har hennes otacksamme pojkvän, låt oss kalla honom Pelle, tagit henne för givet. Sen ringer han, och så tar hon tillbaka honom. Precis som jag också alltid gjort. Men nu är det slut med det. (I alla fall för Linneas skull, vad jag gör is my business.) Så då har hon, min lilla solstråle skapat sig ett konto på en dejtingsida. Måste jag säga att jag älskar henne.

PS, hon har hittat en 21 årig snickare.

No hay comentarios.: