jueves, 29 de mayo de 2008

Det är mörkt i Hässleholm.

Mörkret har lagt sig här i Skåne, men inte bara utanför, utan även i pressrummet. Vi har inga lampor här. Högst konstigt eftersom vi slutar jobba runt 1-2 på natten, det känns lite kämpigt.

Jag längtar tillbaka till mitt första festivalminne, då var jag tillsammans med en kille som hette Simon och vi var årets par. Det var vi i typ 2 år. Nu svarar han aldrig på mobilen, och jag skiter i vilket.

Är fortfarande lite skakis efter Berghs-samtalet, men nu är jag ju på väg i alla fall.

Nu skall jag gå o lyssna på Familjen o häpna lite över han Johan T Karlsson. Sen är det dags för Pscal 00:15, och efter det skall vi sova. Wonderful. Cant wait. Men jag har en tunn sovsäck och är lite rädd för att somna och sen vakna upp stelfrusen. Ingen rolig kombo.

Imorgon kommer Oscar och Martin och Adam och Pontus och den andra snubben i Hästpojken, och Håkan och hela hans gäng. Det skall bli fint.

No hay comentarios.: