lunes, 16 de julio de 2007

GTA

Det enda min pojkvän gör är att spela GTA. När jag går till jobet sover han som ett mindre barn. O när jag kommer hem spelar han våldsspel och har bara ätit nudlar. När jag öppnar dörren lyser han upp och sen säger han att han inte är hungrig eftersom han nyss ätit nudlar. Jag älskar min pojkvän.

Jag har fått en sjukt stor revival för Depeche Mode. Helt underbart. Känner mig som en sån riktig 80tals brud i snetofs o joggingbyxor, men faktum är, med eller utan Villalobos remis är det helt himelskt. Får lite samma känsla som jag fick när jag första gången hörde Sophie Zelmani och efter det aldrig rest utan hennes Time To Kill album i iPoden.

Hann glädjas i några minuter idag på jobbet, såg sjukt smal och vacker ut i spegeln och det fick mig att må bra, sen märkte jag att armarna hängde nere vid knäna och att spegeln inte var riktigt rättvis. Istället städade jag. De andra som jobbar i butiken är såna grisar. Det var runt 1cm damm på hyllorna och klägg på golvet.

No hay comentarios.: