domingo, 15 de julio de 2007

We dont give a fuck.

Tänkte börja med att utrycka min bestörthet över det faktum att jag sitter i en allt för stor tisha, som inte alls är sisådär modesnyggt stor, utan det är en från jobbet med en gräslig färg.

Egentligen är det inte så himla farligt att sitta i fula kläder men , när jag helt utan anledning är tvungan att kolla upp supersnygga Hanna Fridén, blir det självklart så att hon har en modeblogg med en herrans massa outfit-bilder och hon o hennes polare på Fatale är helt perfect, hela bunten. Så här sitter jag, i vanlig ordning när jag kollar in snygga tjejers bloggar, i apfula kläder som skriker gör-om-mig. Och jag tänker klippa av mig håret. Håret som nu går nedanför brösten skall av.

Toalettlampan gick just sönder. Fuck. Förra gången kissade vi i mörker i flera veckor. Bra för elräkningen. Hoppas hoppas att det finns en extra i lådan. Annars får vi vänta på lönen. Det är inte så high fashion att jobba med att skriva. Det är ekonomisk självmord.

No hay comentarios.: