martes, 21 de agosto de 2007

1-0 till killen i hissen.

Hjälp! Jag håller på o förvandlas till en gubbe med skinnväst.

Det är verkligen bilden jag har utav de som lyssnar på Bruce Springsteen, eller Bossen som han tydligen kallas.

Jag lyssnar på honom nu och slås utav att Dancing in the Dark är helt amazing.

Just nu lever vi med flyttkartongerna och stöket som följer. Min syster målade igår om mitt gamla flickrum, och när mitt, fina fina rum stod där, i all sin prakt helt tomt ville jag bara hem igen. Krypa upp i pappas knä och aldrig bli vuxen. Nu är det tisdag förmiddag och jag sitter på jobbet.

Idag pratade jag men en kille på mitt jobb när vi stod i hissen. Det var innan jag kom på att det var Vitlök i min mat som jag o pappa åt till lunch. Ingen bra idé o försöka impa på chefens son o sen lukta vitlök.

0-1 till killen i hissen.

No hay comentarios.: