viernes, 24 de agosto de 2007

Förhållande över internet.

Det känns ganska omodernt faktiskt. Eller det är omodernt. Jag har ett riktigt förhållande, hör och häpna, vi bor ihop. I en fin lägenhet och idag fick jag lön, så jag skall betala hyran idag också. Som alla andra gör. Jag försöker vara som alla andra.

Åter till internet. Min pojkvän hade ett tag en japansk tjej som ville ha en förhållande med honom, över internet, alla hennes kompisar hade tydligen det, och hon godtog inte ursäkten att min pojkvän hade flickvän, jag.

Åh nu gjorde jag fel igen. Jag skulle undersöka min tankar kring internet-förhållanden, och kom självklart in på en sida som hette någonting med lek o smek. Känns väldigt bra nu när jag är ny på jobbet.

Hur som så vart jag upp över öronen förälskad i en kille som heter Jakob när jag var 16, jag träffade honom i förrgår och dog nästan. Hans nya tjej o jag är otroligt olika. Och jag jämför mig med henne. Var det en sån tjej han ville ha, eller vill han ha någon som mig? Eller är vi lika någonstans ändå kanske. Jakob o jag träffades över internet och trots att vi aldrig sågs, och jag bara hade fått de bilder han valt ut att ge mig, blev jag helt såld. Ibland är jag fortfarande såld på Jakob, men det beror nog på att jag aldrig upplevde honom i verkligheten.

Summan av kardemumman?
1. Jag skriver inte alls lika roligt som Evelina.
2. Om min pojkvän vill ha ett förhållande med en japan i Japan, då är jag inte med längre.

No hay comentarios.: