miércoles, 1 de agosto de 2007

Relations- och konfliktslösning via MSN.

I den datorfixerade värld vi lever i är allting underbart.
Till exempel MSN. Konfliktslösning via MSN är helt fabulous.
Se här:
modesty säger:
okej hon var verkligen super-tråkig emot mig... haha jaja men kul då... från skolan eller??
L säger:
nej vi lärde känna varandra på jobbet,,... du va kanske inte så öppen mot henne heller...
modesty säger:
jag hälsade ju i alla fall
L säger:
jaja det får ni lösa....
modesty säger:
haha alltså jag bryr mig ju inte, ville bara veta vem det var som verkade ta upp all din tid eftersom du aldrig hör av dig...
modesty säger:
har du bytt nummer förresten? jag kommer aldrig fram...
(här fick jag ju klämma in att jag ringt henne, vilket jag inte alls gjort, för att rentvå mitt eget samvete...) bra gjort Moddan. Bra gjort

No hay comentarios.: