viernes, 24 de agosto de 2007

Facebook

Alla på mitt jobb håller på med Facebook, jag förstår ingenting, och det är kanske därför jag inte riktigt kommit in än, det eller att jag bara jobbat i någon vecka.

Jag har suttit hela dagen o kolla på Styleins bilder från nya kollektionen, och jag skulle nästan vilja ha allt. Kläder över huvudettaget känns just nu väldigt behövligt, trots att jag faktiskt fyller upp båda garderoberna vi har hemma, i vår fina, ljusa, öppna lägenhet.

Nu är de fredag o det betyder att alla bara väntar på att godiset skall dukas fram. Vi får godis varje fredag, vilket inte är bra för samvetet, men jag cyklar numera till jobbat varje dag, som en av alla de andra i täckjacka. Jag har ingen täckjacka dock, men alla andra som swischar förbi mig har såna vind-jackor i snygga färger. Jag har också en sån, en dyr sån, men det använder jag inte. Jag passar liksom inte i cykelhjäl-fräsig-jacka-ochstötdämpad-cykel-outfiten. Inte alls ming grejj.
Tuggummi är min grejj.

Igår var min syster hos mig. Jag bjöd henne på vin. Nu mår jag dåligt över det. Men hon fyller 18 i November. Det kan inte ge någon större skada på hennes lilla, fina hjärna. Ett glas. Men jag mår fortfarande dåligt över det.
Jag känner mig väldigt uppdated och ganska hipp just nu. Jag lyssnar på Bloc Party är inte de lite arty-farty just nu, eller har jag fattat helt fel, igen.

No hay comentarios.: