jueves, 16 de agosto de 2007

Om min mamma skulle börja blogga

Eftersom jag följer familjen Schulman med avmätt intresse upptäckte jag igår att urmodern i familjen börjat blogga hon med.

Hur skulle det bli om min mamma skulle blogga?
Antagligen såhär:
Hej kära läsare!
Min dag har varit trevlig, jag har fått gjort riktigt mycket.
Jag började dagen med att gå en kort prommenad med hundarna, sen spelade jag lite tennis och å sen ett mellanmål. När jag kom hem igen vattnade jag lite blommor. Sen satte jag på datorn och kollade till mina aktier. Sen gick jag ut med hundarna igen och direkt efter det kom min yngsta dotter hem. Det var mysigt. Vi drack te. Sen skrev jag lite mail och sen kom min man hem. Jag älskar honom. Det var en fin dag.

Min mamma har varit hemma med mig o min syster sen dagen jag föddes. Och hon gillar det. Hon trivs. Jag beundrar henne för det. Jag hade nog aldrig orkat.

No hay comentarios.: