jueves, 2 de agosto de 2007

Min nya synth o jag.

Jag sätter då inga trender. Känner att jag verkligen inte kan hjälpa det. Jag gillar dedär bröderna Schulman. Så att det är pinsamt. Jag läser allt. Bland annat Calle Schulmans alla 220 Juli-inlägg. Ibland är det synd att han bara är 169cm.

Och, det spökar här på landet, helt säkert. Mitt gamla bord vibrerade i den höga grad idag att jag själv började darra när jag satte händerna på det. Tänkte ringa de från TV4+ o fråga om de inte vill göra ett reportage. Men sen kom jag på att det bara var den extra elektriciteten som utsöndrades från min synt.

Synten som min mamma "fixade" till mig idag. En sån synt som alla andra fick när de var 10. Jag hade väntat mig en att koppla in i datorn, göra riktig musik med. Men nej. En svart synt med knappar i rosa, grönt och gult. Hade lätt kunnat komma in på nåt sånt nu-rave-ställe med den under armen.

No hay comentarios.: